Moriane
Gwardzista
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:01, 13 Sie 2013 Temat postu: Tajemnice alianckich miast: Stormwind |
|
|
W ramach ciekawostki chciałem zamieścić parę porad odnośnie poruszania się po alianckich miastach bądź wykorzystywania ich słabości tak by móc w lepszy bądź zabawniejszy sposób dokopać naszym wrogom
Stormwind
1.Po wbiegnięciu do miasta, poruszamy się tak jak wskazuje mapa
[link widoczny dla zalogowanych]
Następnie kiedy już zginiemy (chyba że gramy druidem lub rogue) wchodzimy jako duch na podest ponad auctioneerami mniejwięcej tą drogą:
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki temu przez dobrą chwilę możemy chować się na górze unikając uderzeń przeciwnika a sami wycinamy noobów mając niesamowity ubaw.
2.Poruszanie się
[link widoczny dla zalogowanych]
Strefy A: Najbardziej niebezpieczne strefy miasta. Trade District jest jedyną drogą do pozostałych części miasta, do tego jest bardzo mocno zaludnione. Przy odrobinie szczęścia mając mounta 100% da się tam uniknąć śmierci. Bardzo ważnym elementem przejścia przez TD jest utrzymywanie przestrzeni pomiędzy nami a nadchodzącymi strażnikami. Dzięki temu minimalizujemy szanse na to że dostaniemy daze co przekreśla nasze szanse na wyjście cało z sytuacji. Druga ze stref A zawiera króla, królewską gwardię oraz battlemasterów przez co także kręci się tam trochę graczy. Do tego jest to droga w jedną stronę także po wejściu tam nie wyjdziemy stamtąd żywi, aczkolwiek jest jeden aspekt któremu warto poświęcić tam uwagę, wspomnę o nim w którejś z kolejnych ciekawostek.
Strefy B: Najbezpieczniejsze strefy miasta, tam powinniśmy się udać by zaczerpnąć tchu. Można się w nich poruszać w wiele stron, do tego jest tam stosunkowo niewielu wrogów.
Strefa C: Park jest teoretycznie także bezpieczną strefą, ma jednak tę wadę, że jest z niego tylko jedna droga wyjścia, także nie zaleca się do niego zapuszczać w ramach ucieczki.
Strefa D: Strefa która jest zarówno bezpieczna jak i nie. Jej zaletą jest sporo dróg ucieczki oraz możliwość wyjścia do deeprun tram. Do tego jest tam niewielu aliantów. Posiada ona jednak wadę w postaci elite moba patrolującego tę strefę, który to potrafi rzucać na nas z odległości sieć unieruchamiającą co może się skończyć bardzo źle przy naszych wojażach.
3.Przydatne itemy
Przez przydatne itemy mam na myśli głównie elixiry otrzymywane z alchemy. Oczywiście każda klasa ma inne potrzeby ale generalnie podstawą jest Swiftness Potion [link widoczny dla zalogowanych] . Pozwoli on uciec nam z bardzo trudnych sytuacji. Do tego Lesser Invisibility Potion [link widoczny dla zalogowanych] który da nam niewidzialność na 15 sekund(lub Invisible Potion który da nam ją na 18 sek). Trzeba pamiętać jednak że potiona tego używać można wyłącznie poza walką. Będzie on potrzebny głównie wtedy, gdy widzimy goniących nas aliantów a wiemy że nie będziemy w stanie uciec tradycyjnymi metodami.
Niestety w vanilla wowie nie ma bardzo przydatnego Elixir of Camouflage, dzięki któremu wrogowie nie widzą nas na mapie po użyciu np Track Humanoid, także musimy zdawać sobie sprawę, że będziemy bardzo łatwym celem do wytropienia jeśli zainteresuje się nami przede wszystkim Hunter.
Jest sporo innych rzeczy które mogą ułatwić nam życie, różne ciekawe potiony, itemy z engineeringu, ale to co wymieniłem wyżej jest musem w przypadku zabawy w wielkim mieście Oczywiście tak jak już gdzieś wcześniej wspominałem, są to porady uniwersalne, dla Rogue lub Druida Invisibility potion wcale nie jest konieczny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Moriane dnia Wto 17:35, 13 Sie 2013, w całości zmieniany 13 razy
|
|